Sawadee! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marloes Spaan - WaarBenJij.nu Sawadee! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marloes Spaan - WaarBenJij.nu

Sawadee!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

29 November 2016 | Thailand, Bangkok

Donderdag is het grote verrassingsavontuur begonnen! Vloog vanaf Brussel naar Kiev wat eigenlijk allemaal soepel verliep! Stond veel langer dan mn buren bij digitale paspoortcontrole tot ik erachter kwam dat ik mn paspoort op de kop had.. schijnt te helpen om de poortjes open te laten gaan?

In Kiev zag ik allemaal mensen met jassen en mutsen maar realiseerde me pas toen ik het vliegtuig uitkwam dat het daar koud was, heel erg koud.. er lag zelfs sneeuw! Wel leuk, duurt nog wel even voordat ik dat weer ga zien denk ik. Ook wel fijn dat ik de shuttlebus in ging met mn portemonnee, de laatste keer in Athene had ik die in het vliegtuig laten liggen

Krijg niet mn hele verhaal erin geplakt.. zie FB voor het hele verslag

  • 29 November 2016 - 16:14

    Irma:

    Echt iets voor jou om je paspoort op de kop voor het apparaat te houden.
    Ik zie je al zo staan. ( hihi ) met zo'n blik van waarom doet ie het nou niet.
    En sneeuw gezien. Vanmorgen was het hier ook wit, maar dan van de vorst. Wel erg mooi.
    Nou geniet er lekker van nu in de zon en de mooie omgeving.
    Groetjes uit een koud Epe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Marloes

Actief sinds 16 Feb. 2012
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 37715

Voorgaande reizen:

06 Juli 2023 - 26 Augustus 2023

Selamat datang!

11 Juli 2022 - 03 Augustus 2022

Balkanplan

10 April 2019 - 29 Mei 2019

7 weken Nepal

24 November 2016 - 05 Januari 2017

Weer op pad!

15 Februari 2014 - 22 Februari 2014

Brrr

05 Januari 2014 - 01 Februari 2014

Entrepeneurship Exeter

21 Februari 2012 - 30 Juni 2012

Op pad!

Landen bezocht: